dijous, 6 de gener de 2011

2011

La veritat es que a vegades parle de més. Després de parlar tant ,sobre el romanticisme dels llibres fa unes quantes setmanes .Al final he caigut en la compra d´un e-book. Fent càlculs, arribí a la conclusió de que per mitjana puc llegir mes de 30 llibres al any. Si li sumem la meua carrega ecològica pesant en tot el paper que es necessita per composar aquestos llibres. I a mes el meu estalvi econòmic...
Resultat... que no fa ni un parell de setmanes que ja tinc l´aparell dels nassos.
Ja passant a successos mes recents. Crec que ja estem al 2011 i com que diuen que amb cada any nou se ha de fer un llistat de propòsits, pos me he posat mans a l´obra.
Poc a poc vaig millorant la meua mes que lamentable forma. Peró sembla que amb les eixides ruteres setmanals i les meus taules d´exercicis diaris no estic obtenint els resultats que vull. Per això he començat a menjar millor. Menejar amb mes qualitat , deixant de costat marranades, aliments nocius i la combinació inadequada dels diferents grups d´aliments. Respecte a la part bicicle-til...
Haruki murakami, al seu llibre De que parle quan parle de córrer diu: “Pain is inevitable, Suffering is optional”.Amb aquesta frase prou clara queda clar que si vull evolucionar mes i tornar a tenir la potencia d´abans hem toca una miqueta de patiment constructiu. Sembla que aquest any serà un any de canvis i espere que a millor. Almenys la part d´optimisme la tinc al 90%.Feliç i bon any 2011 a tothom.

6 comentaris:

  1. Ai la decadència del mascle de l'espècie humana! En arribar als 30 ja comences la costereta però cap avall! ..... It's now or never...
    Demà me'n vaig a Noruega i la setmana que ve a Madrid. Ara, acabe d'inventar-me una dita guardamarenca perquè l'he pensada a Guardamar: "qui no té forma s'aconforma!" Amb fer el que puguem ja en tenim prou. Cuida't mestre!

    ResponElimina
  2. Porta´m una Noruega. Bon viatje amic meu!.

    ResponElimina
  3. Si te'n vas a l'Eden n'hi ha a grapats. Un poc maüres, això sí!

    ResponElimina
  4. Ho se!, el meu germà viu un poquet abans...Pero clar es eñl que dius...

    ResponElimina
  5. Per al 13M hi ha ruta a Santa Pola, organitzada per Carlos que du 10 mesos parat, així que no serà dura i ho tens prop.... espere que es tornem a vore i allí seria una molt bona oprtunitat.;)

    ResponElimina