dijous, 16 de desembre de 2010

Serra Espunya i Ricardo Codorniu





L´altre dia aní a la veïna Múrcia. Concretament al Parc natural de Serra Espunya. Aquesta te per a mi especialment dos trets especials que m´agraden. El primer es la gran qualitat dels seus recorreguts tant a peu, com en bici. Els grans i bons moments que he passat amb amics meus i d´altres que he fet.
L´altra particularitat d´aquesta Serra, es que en cer certa manera te un lligam amb les meus Dunes de Guardamar. La boscos espunyencs van ser un treball de forestació desenvolupat per enginyer Ricardo Codorniu. El qual va col·laborarar a la forestació de les Dunes de Guardamar portades a fi per enginyerer Francisco Mira i Botella. Per tant aquestos dos espais naturals tenen una certa germanor. Aquestes coincidències hem fan pensar el que a vegades el ésser humà hem fa de coses bones, i no sempre destrueix la natura. Potser encara estem a temps de tenir una oportunitat.

3 comentaris:

  1. Amic Xotxe:

    Conec aquesta serra des de 1980 en què em van portar una setmana entrega a fer maniobres militars obligàtories per allà. Vaig recórrer molts km. d'aquells paratges i dels pobles de la contornada. Hi he tornat després amb ma muller i quan els meus fills eren menuts ja ben entrats els anys 90. És, efectivament, un paratge bellíssim. I t'assegure que veure el Camí de Sant Jaume (com diem encara al Camp d'Elx a la Via Làctea) de nit des d'allà és tot un espectacle.

    Salut!
    Joan-Carles

    ResponElimina
  2. A peu, pero dins de poc aniré en biciiiiiiii.....

    ResponElimina