dilluns, 29 de novembre de 2010

Crevillent, bona terra i bona gent!

Ahir tinguí una alegria al vorer que el sor eixia tímidament. Les pluges van respectar almenys el meu diumenge lliure i corrent vaig anar a pel meu company d ´excursió. L´objectiu era camejar un poquet per la serra de Crevillent i fer unes fotos, res de l´altre mon. Arribant ja a Crevillent deixarem el cotxe a zona d´esplai de la Palaia i pujarem pista fins a la zona de Sant Gaietà. Com teníem poc tems vaig decidir fer una mini ruta amb el recorregut de Els Anouers-El Picatxo-Sant Jurí. Per a un altre dia queda la ruta circular que exigeix prou mes temps. La veritat es que aquesta serra sorprèn. La vessant sud desèrtica contrasta amb la verda que dona al Fondó de les Neus. A l´interior s´amaguen menudes valls verdes i una xarxa prou gran de camins de cabres. Vos deixe unes fotos.

El Picatxo

Pr del Picatxo


Vista del cim



Sant Jurí i La Vella

1 comentari:

  1. Xè fa uns pocs anys encara vaig pujar a la Vella i al Sant Juri. Encara no sé qui era Sant Juri. Me'n vaig ara de recerca. Si algun crevillentí ens pot vessar llum que ho faça.

    Quina enveja Josep-Lluís pujar a les serres!

    ResponElimina