dimarts, 26 d’octubre de 2010

Spartacus al segle XXI

Ara mateix estic visionant la serie Spartacus, blood & sands. Sèrie que conta la vida del històric gladiador traci Espartàc. Aquesta es a més un reflexe de la societat romana del Panem e circus. Hui en dia potser trobem a aquesta societat romana corrupta i menyspreable degut a la manca de ètica i moralitat que demostraven.


La veritat es jo pense que potser, ara mateix estem al mateix nivell o potser pitjor. Al menys abans les coses es feien de cara. Ara es presenta una moralitat falsa que en veritat es una farsa. El poble continua com a poble. I els patricis continuen com sempre. Sent patricis, robant, enganyant i fent tota classe de coses dolentes mentres diuen al poble que deuen ser bons, i castigant-los si cal.


4 comentaris:

  1. Res de nou la veritat.Pero pense, que cal recordar les coses de poc en poc.Gràcies per llegir el meu bloc.

    ResponElimina
  2. Què gran és el Castillo!!!!

    I per cert, ànims amb lo de la bici, ganes no te'n falten, un parell d'eixides més i voràs com ja et trobes damunt d'ella com abans!!

    ResponElimina
  3. Gràcies benvolguda comtessa.Ahir vaig eixir i estic fet pols.Hui descanse, i demá tornarea vorer que tal.

    ResponElimina