dimarts, 19 d’octubre de 2010




L´altre dia torní seriosament a fer bici. La primera impressió que tinguí no va poder ser pitjor. La veritat es que després d'un any d'inactivitat no forçosa, hem vaig adonar de que tinc un estat físic lamentable. Les cames no tiren , i la respiració menys encara. Almenys la hernia que era la meua principal por no hem va molestar res de res. En el que pertoca a la qüestió tècnica. Sembla que també he oblidat de com tinc que afrontar les zones tècniques. Si, potser estic un poquet negatiu però quan fas una eixida tan lamentable i trenques els frens ...
Ara solament tinc que esperar a tenir a punt la bici, i entrenar amb ganes. Ja vos contaré...

5 comentaris:

  1. YEEAAAAHHHHH!!!!!! Rock'n'roll is alive!!!!!!

    ResponElimina
  2. Pense tornar ben fort!!

    http://www.youtube.com/watch?v=cF0f2Sof31M&feature=related

    ResponElimina
  3. Enhorabona mestre! En un tres i no res et poses tu fet un màquina!

    ResponElimina
  4. ja anava jo a fer un comentari a vore si t'enrecordes del blog....la veritat jo també els tinc quasi tot abandonats.....la falta de temps fa molt.

    Enhorabona per la tornada a la bici,jo farà un mes que l'he agafat i per ací benissa no hi ha res pla i es passa molt malament,vaig fer un dia 40 km i veia que no aplegava a casa.
    Ara també ho compagine amb còrrer i senderisme.
    Salut i a vore quan ens fem una cerveseta

    ResponElimina
  5. Gràcies a tots!.Lo de la cerveseta quan vullgues!

    ResponElimina