diumenge, 10 d’octubre de 2010

Abans de tot, haig de demanar que disculpes per estar tant de temps desconnectat. He tingut un estiu intens i ple d'emocions amb la veritat que poc temps per a res. A mes, problemes tècnics afegits han fet que aquesta situació a aïllament s'agreuge. L'estiu a estat profitós i es que de tota experiència s'aprèn siga bona o dolenta. Diuen que tot es relatiu i depèn de com se mire. Ara la veritat es que tinc ganes que comence un hivern ple de muntanya i lectures. De conèixer noves amistats i mantenir les ja conegudes. Les coses son les mateixes. Una bona conversa, una bona ruta a la muntanya. El llobarro rostit i la Voll-damm. L estació canvia i les llums fan el dia fosc. tot segueix el seu cicle però jo dese el meu raconet guardamarenc vos continue parlant i estimant.

4 comentaris:

  1. Bé amic meu. Ja sóc a Elx i encara que vaig a Guardamar tots els dies faré el viatge cada dia.
    Ja ens truquem! I benvingut de nou al ciberespai...

    ResponElimina
  2. Bon hivern pues! I a vore si et deixes vore més, home!

    ResponElimina
  3. Si que has estat desaparegut si. M'alegre de tornar-te a llegir. Aixó que dius de "una bona ruta de muntanya", es en bici????

    ResponElimina
  4. Gràcies!.Hem deixaré vore més.Estic a la teua disposició Joan-Csrles!. I si Rafel, es en bici!.

    ResponElimina