dissabte, 3 de juliol de 2010

L'estiu...

La veritat es que odie l'estiu.L'odie i l'estime alhora com altres tantes coses a la vida.Les coses que m'agraden d'ell son les mateixes que de xiquet.L'olor de l'aire, els sabors dels gelats, i la meua platja.Com la majoria de la gent que viu a un lloc turístic.Estic fart de que meu poble es plene de gent.multiplicant quasi per 5 la seua població.I a més amb un ample percentatge de gent que no te cap respecte ni per el lloc.Ni per la gent que viu tot l'any. Moltes persones pensen que el triar una destinació i gastar tres euros en una paquetet de pipes al quiosc local.Li dona el dret i la impunitat per a ser mal educat.Com si en el peu entrara una mena de teràpia d'aquestes desestressants que fan els japonesos.Menys mal que només son un parell de mesos.Tinc gelat, bons amics per passejar, i molta paciència.

4 comentaris:

  1. i que hem dius de la prepotència sobre tot de la zona central quan diuen? aqui vivís gracias a nosotros....si venen dos mesos i van arrapant,és turisme de bocadillo.....

    Llàstima de gent....

    Quan tenim que quedar i fer-mos un cafenet?

    ara estic anant més cap a eixa zona,bye

    ResponElimina
  2. estic trebnallant de matins.Així que tinc les vesprades lliure.En enllestir uns temes quan vullgues.

    ResponElimina
  3. Et salude des de Sueca, i t'afegisc al racó de blogs valencians del meu racó de xarxa.

    ResponElimina
  4. Al meu poble vivia un guiri que no comprava al poble ni el pa, anava al poble del costat al mercadona a comprar-ho tot. Un veí va obrir una tasqueta al casc antic i el guiri anava per les cases preguntant a la gent si volia firmar per a que tancaren la tasqueta... quan va vindrer a ma casa mon pare va estar a punt de pegar-li una patà.

    ResponElimina