dimecres, 21 d’abril de 2010

imaginary lines

Existeix un pel.licula de btt que s'anomena imaginary lines.La qual recull molt de l'ambient, el sentiment i l'esperit del mtb.
Fa uns dies. un amic em va dir que volía iniciar-se en això de la bici. Ara no puc acompanyar-lo.
Todavia em queden mesos de recuperació. Al seu començament ja a tingut l'experiència d'ensopegar amb els prepotents d'aquest petit mon de dues rodes .Aquestos éssers mancats d'humiltat plens de coneixement bicicletil.Ja li he advertit sobre aquesta gent.
La seua il·lusió per començar m'ompli d'il.lusió.Desitje aconsellar-li el millor posible.Dir-li que no es deixi aclaparar per aquesta gent que fot aquest gran esport.
Potser em quedin mesos per tornar a muntar. Però que faré...
En la meua ment hi ha ja boira matinal, nerviosisme, el meu cor bategant, els arbres passant, i entre ells, entre les pedres puc veure moltes línies de colors que m'ensenyen la millor traçada, la més rapida.Línies que no existeixen. Per que són línies imaginàries.

1 comentari:

  1. http://extremsud.blogspot.com/2010/04/un-blogaire-guardamarenc-la-sequieta-la.html

    Parle del teu blog al meu...

    ResponElimina