dijous, 21 de gener de 2010

Que fem del caldo?.Pilotes!

Com es nota que estic de vacances, i tinc temps, per a escriure!. Tenint en consideració la meua mandra, a l'hora d'escriure, he arribat a una conclusió.
Tinc un bloc principal, orientat a la BTT i als esports de muntanya. I per tant es suposa que he d'escriure amb referencia d'aquestes activitats. En segon lloc, fins a dintre de 6 -12 mesos no podré fer cap activitat esportiva seriosament. Per això, pense que millor ampliar els temes al meu bloc, i poder d'aquesta manera, llançar la meua canya amb forma de teclat. Encara no tinc clar els temes. Son tants i variats. La quantitat i qualitat de pensaments que tinc a la fi del dia. Que qui sap com eixira l'arròs, si meloset o sencer. O potser tecleje unes pilotes. Com sempre qui no li agrade te l' opció de no llegir. Qui estigui lliure de pecat que tiri la primera pedra. I en ma casa bulliré calderaes. Mentres la resta cuinen les seues fabes.

4 comentaris:

  1. A mi m'agrada tot aixina que ves cuinant i de pas trau una cervessa ben fresca;)

    ResponElimina
  2. o dos rafa. Quines ganes de ruta, cervesseta i tapeta :D

    ResponElimina
  3. ànim i paciència,jo també he passat una odisea per culpa d'una hèrnia que entre esperar per a la operació i després la recuperació porte prop d'un any fent algo però molt llimitat.La bici des d'octubre que no la toque.

    Tinc un blog de rutes però t'agafen un poc lluny crec,www.fentmarxa.tk

    Eres de guardamar del segura? m'agrada trobar-me gent de guardamar que parle en valencià ja que vaig prou per allí per feina i la cosa pel sud pinta malament però hi ha que mantindre la llengua.

    Adéu i salut!

    ResponElimina
  4. Exactament de guardamar del segura.Les rutes no agafen lluny.Ara mateix el problema que tinc es la salut.Quan estic be ,igual puje a mariola.Que vaig a la Serreja, o baixe a Murcia a serra Espunya.De fet l'ultima ruta que vaig fer abans de trencar-me va ser a Polop.AL sud potser la cosa pinta mal , pero jo tinc l'esperança de que pintara millor.GRàcies pel teu post i molt bona la teua web!:D.Ens llegim!

    ResponElimina